شيوه هاي جديد در طراحي بنرهاي مناسبتي و فاكتور

۵۹ بازديد

طرح آگهي ترحيم لايه باز

يقينا زماني كه مشتري از شما تقاضاي چاپ اعلاميه فوت دارد از شما مي خواهد در اسرع وقت كار را تحويل دهيد . در اين صورت شما زمان زيادي نداريد كه بهترين طرح را براي مشتري بزنيد براي همين بايد از طرح هاي آماده استفاده كنيد  كه به صورت آگهي لايه باز در اختيار شما قرار دارد با اين كار مي توانيد علاوه بر سرعت بخشيدن به كارتان كيفيت كار خود را بالا ببريد.

اگر كار شما در رابطه با اعلاميه فوت مي باشد شما نياز داريد كه طرح لايه بازي داشته باشيد كه در صورت مراجعه مشتري بتوانيد كاري را  با كيفيت بالا و در اسرع  وقت به مشتري تحويل دهيد . شما براي اعلاميه فوت لايه باز مي توانيد از معتبرترين سايت مرجع دانلود لايه باز به نام ايزي ديزاين در ايران استفاده كنيد . شما با استفاده از اين سايت مي توانيد از زيباترين آگهي هاي ترحيم با متن هاي زيبا استفاده كنيد .

دانلود رايگان آگهي ترحيم لايه باز

سايت هاي داخلي و خارجي زيادي وجود دارد كه شما مي توانيد از اعلاميه فوت لايه باز داخل آن استفاده كنيد اما اكثرا از كيفيت پاييني برخوردارند و بيشتر براي افراد تازه كار مناسب هستند و اگر با كيفيت باشد هزينه هاي بسيار بالايي دارد مثلا يك آگهي ساده حدود 120 هزار تومان مي شود .

همچنين دانلود اعلاميه فوت لايه باز از سايت هاي خارجي در بيشتر مواقع به دليل تحريم ها امكان پذير نيست و همچنين مطابق آداب و رسوم ما ايرانيان نمي باشد . شما مي توانيد با دانلود رايگان آگهي ترحيم از سايت ايزي ديزاين علاوه بر رايگان بودن طرح هاي با كيفيت  رايگان از آموزش هاي لازم  براي استفاده از اين لايه ها درون سايت استفاده كنيد .

طرح تقويم لايه باز

در اين نوع فايل، تقويم به صورت كاملا صحيح طراحي شده است و در آن مكان هايي براي قرار گرفتن تصوير و اطلاعات مشاغل مختلف قرار مي گيرد. اين فايل ها لايه باز هستند و شما مي توانيد بعد از تهيه آن، اقدام به ويرايش و شخصي سازي طرح نماييد.

به طور معمول تقويم هاي تبليغاتي به صورت ديواري آماده و چاپ مي شوند. البته اين تقويم ها به صورت سررسيدي نيز به چاپ مي رسند كه هزينه چاپ بالاتري دارند.

فايل تقويم لايه باز

براي دانلود و خريد طرح لايه باز مي توانيد از فايل هاي موجود در سايت ايزي ديزاين استفاده نماييد. تنوع طرح ها و موضوعات مشاغل در ايزي ديزاين بسيار متنوع است و تقريبا تمامي مشاغل و كسب و كارها را شامل مي شود. ايزي ديزاين از معدود سايت هاي ايراني است كه تنوع فايل لايه باز زيادي دارد و مي توان ايزي ديزاين را به عنوان يكي از بزرگترين مرجع هاي دانلود فايل لايه باز در ايران شناخت.

در بخش طرح هاي تقويم لايه باز، مي توانيد به فايل هاي مختلف لايه باز و رايگان دسترسي داشته باشيد. طرح هاي رايگان به دو دليل در سايت ايزي ديزاين قرار مي گيرد. نخست آن كه كاربر از كيفيت و حرفه اي بودن طرح هاي سايت اطمينان حاصل كند و دوم، اگر امكان خريد طرح لايه باز را نداشت، بتواند از طرح هاي رايگان استفاده كند.

 

طرح فاكتور لايه باز

زماني كه شما تصميم بگيريد فاكتور اختصاصي براي فروشگاه خود داشته باشيد، بايد از طراح گرافيك بخواهيد تا با توجه به نوع كسب و كار شما، فاكتور اختصاصي طراحي كند. اما راه حل بهتر استفاده از طرح لايه باز فاكتور است. اين طرح ها، فايل هاي آماده اي هستند كه توسط طراحان حرفه اي براي مشاغل گوناگون آماده شده اند و شما با تهيه آن ها مي توانيد فايل را ويرايش كرده و اطلاعات خود را در آن وارد نماييد.

فايل فاكتور لايه باز

ايزي ديزاين يكي از بهترين و كامل ترين وب سايت هايي در ايران است كه طرح لايه باز فاكتور گوناگون و متنوعي را براي كاربران آماده كرده است. شما در سايت ايزي ديزاين مي توانيد زيباترين طرح هاي فاكتور لايه بازرا با توجه به شغل خود پيدا كرده و تهيه نماييد.اين بخش همواره بروزرساني مي شود و ما سعي مي كنيم حرفه اي ترين و بروزترين طرح هاي لايه باز فاكتور را براي شما آماده نماييم.

اگر به بخش طرح PSD فاكتور مراجعه كنيد، چندين مورد مختلف از فايل ها را مشاهده مي نماييد كه به صورت رايگان براي دانلود قرار داده شده است. بعضي از اين فايل ها جزء محبوب ترين طرح هاي موجود در ايزي ديزاين مي باشد كه به صورت كاملا رايگان براي كاربران عزيز در سايت قرار گرفته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.